قوانین و مقررات

شرایط و ضوابط استفاده از سایت

استفاده از فروشگاه اینترنتی تیم طراحی بسپار به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

خرید کالا از فروشگاه محصولات برون سپاری شده  بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

کاربران هنگام سفارش کالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح کامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی محصولات برون سپاری شده هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت مبداء که می تواند ناشى از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشند (همانند اتمام موجودی کالا ،نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.

تمام ابزاری که در فروشگاه اینترنتی محصولات برون سپاری شده با هدف ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و کاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفا برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش کالا باشد

فروشگاه اینترنتی محصولات برون سپاری شده به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

 

 

شرایط و ضوابط خدمات فروش کالا

از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاه اینترنتی محصولات برون سپاری شده ، سایت www.bespaar.ir به عنوان متصدی انجام سفارش خریدار و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند.

فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که خریدار آن را در فروشگاه اینترنتی محصولات برون سپاری شده درج نموده است.

این سکو بعد از تائید سفارش کالا، مشخصات را تعیین کرده و به اطلاع خریدار می رساند.

ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت مقصد محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود.

مکان و زمان تحویل کالا توسط خریدار در فروشگاه اینترنتی محصولات برون سپاری شده درج شده و این فروشگاه به عنوان واسطه خرید ، متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا، ادرس تحویل محصول خریداری شده را مطابق اعلام مشتری در سایت ثالث ثبت نماید. عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، فروشنده سیاست های خاص مربوطه را اعمال خواهد نمود.

در صورتی که خریدار به هر دلیل، توان دریافت محصول را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، هریک از طرفین حق دارند بعد از کسر مبلغ انجام خدمات ثبت ، سفارش را فسخ نماید.

به علت اینکه نقش اصلی تیم ما  واسط بین خریدار و فروشنده  می باشد ، لذا هیچگونه مسئولیتی در قبال هرگونه خسارت و مغایرت  ناشی از خرید کالا را متقبل نمی باشیم . مقتضی است درصورت هرگونه مشکل خریدار می بایست مشکل را از طریق ارتباط با فروشنده اصلی مرتفع نماید .